Klacht: Slechte kwaliteit

op 10 september 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vorige week zo’n garderobe kast uit de reclame bij action gehaald, super makkelijk in elkaar te bouwen zoals het belooft in de reclame. Maar na 1 dag begint hij dan schreef te staan, en nu kom ik thuis is hij helemaal om gevalen en niet meer in elkaar te zetten omdat de hele dunne buizen krom staan…. ik had wel wat meer kwaliteit verwacht hoor, je zou er zogenaamd je hele garderobe in kwijt kunnen hahahahaha wat een grapjassen joh, ik heb er 2 jassen in hangen en hij zakt al in elkaar….

Nou ik denk aangezien ik de bon niet meer heb dat ik niet hoef te vragen om een compensatie, maar zou het wel op prijs stellen. Want tot nu toe was ik altijd zeer tevreden met alles wat ik bij de action had gekocht.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Desiree83