Klacht: Slechte kwaliteit

op 09 maart 2017 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Bonneli binnenvering word voelbaar in de bank. Contact met sanders gehad met jolanda de nooij en volgens haar moet ik eerst foto’s maken van hoe de bank in mijn woning staat.
Ik haar uitgelegd dat dit geen nut heeft aangezien het om de binnenvering gaat tenzij ze door leer heen kan kijken. Hier had ze geen boodschap aan en moet echt eerst foto’s maken.
Tevens beginnen bij de overige meubels salontafel eethoek dressoir en eetkamerstoelen ook beschadigingen te ontstaan tot aan het loslaten van de fineerlaag. Er is voor deze bank al een bank retour gegaan wat ook veel moeite heeft gekost en nu begint het gezeik weer. Ik mag voor het geld wat ik bij sanders uitgeef toch wel verwachten dat ik kwalitatief goede meubelen krijg maar niks is minder waar en jolanda de nooij probeert je gewoon af te schepen.

Alle tekortkomingen herstellen of omruilen voor meubels die wel kwalitatief voldoen in verhouding met het bedrag wat ervoor word betaald

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Eiliyah

8 maanden geleden - vandaag kreeg ik deze reaktie van mevrouw de Nooij. ik vraag mij af of ze uberhaubt wel leest wat iemand schrijft. dit gaat over de bank waar ik de bonelli binnenvering begin te voelen en ik krijg dit als antwoord. een optimaal zitcomfort als je de vering begint te voelen mmmmmm Geachte heer/mevrouw van Doorn, Wanneer een zitmeubel is afgeleverd, toont deze misschien nog een beetje strak en stug, maar zodra het meubel in gebruik is zal er plooivorming ontstaan en de vulling zal iets in zijn densiteit afnemen. Voor een optimaal zitcomfort moet de vulling ongeveer 20 procent van zijn hardheid prijsgeven. Dit is afhankelijk van de soort vulling. Behalve de bekleding zelf zullen ook de vullingen en de vering in het meubel zich qua stugheid aanpassen, waardoor u van een optimaal zitcomfort kunt genieten. Het zitmeubel is ontworpen en geconstrueerd om jarenlang een ontspannen zitcomfort te waarborgen. De levensduur is volledig afhankelijk van de intensiteit van gebruik, lichaamsgewicht en onderhoud. Mocht u ervoor kiezen om er een nieuwe vulling in te laten plaatsen zullen de kosten daarvan aan worden geoffreerd. Tevens verwijzen wij de klant naar onze informatiegids die wij tijdens de aankoop door hebben genomen en mee hebben gegeven. Dit doen wij bewust om de klant zo goed mogelijk te informeren inzake alle product inherente eigenschappen. Voor de beschadigingen aan het leer kunt u het Gouden Garantie Plan inschakelen. Telefoonnummer 00-800-22558771 Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jolanda van Nooij Klantenservice Sanders Meubelstad Ik ben aanwezig van maandag tot en met donderdag.

Reactie van de melder van de klacht Eiliyah

2 maanden geleden - Ondertussen een aantal maanden verder met tussenkomst van de geschillencommissie. Bank 2x ter reparatie weg geweest en beide keren beroerder terug gekomen. Uiteindelijk bank laten ophalen en geld retour gekregen. Ook was afgesproken met de expert van de geschillencommissie dat de beschadigingen aan eethoek en salontafel zouden worden opgelost voor 1 september 2017, helaas gaan ze deze afspraak niet nakomen want kreeg 2 weken terug een telefoontje dat dit pas in oktober 2017 gaat worden. Hierop de geschillencommissie beticht gestuurd en die hebben Sanders 7 dagen de tijd gegeven om te reageren, Dit was 17 augustus j.l. Tot op de dag van vandaag geen relatie hierop dus de geschillencommissie hebben ze bij Sanders ook schijt aan. Koop hier geen meubels want service garantie en afspraken hebben ze geen boodschap aan. Sanders valt onder de dmg groep dus zoek eerst uit of de winkel waar je koopt niet van de dmg groep is, hieronder vallen bijvoorbeeld ook montel en Piet klerkx

Alle klachten die gemeld zijn door Eiliyah