Klacht: Slechte koffers, slechte klantenservice en nog steeds mijn geld niet terug

op 27 december 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Ik heb aan het begin van de zomer koffers besteld via Outspot. Direct op de eerste vlucht naar New York brak er al een wiel af. we hebben de koffers de hele vakantie gebruikt. Ze vielen steeds verder uit elkaar. Na de vakantie heb ik hierover gemaild. vele emails later zijn de koffers uiteindelijk opgehaald. En tot nu toe heb ik nog steeds mijn geld niet teug ontvangen. het gaat om een bedrag van 99,95 betaald op 3-7-2017.

zodra ik mijn geld heb ontvangen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 01 maart 2018 om 13:56 geantwoord

Beste mevrouw Mourits,
Het spijt ons te vernemen dat u zo lang heeft moeten wachten om terugbetaald te worden. Het is zo dat volgens onze leverancier uw koffers nooit retour ontvangen werden. De terugbetaling kon dus niet direct uitgevoerd worden. Aangezien uw dossier te lang aansleepte, hebben wij ondertussen in januari uw koffers volledig terugbetaald.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door LJMM