Klacht: Slechte klantenservice, Slecht bereikbaar, zeer klantonvriendelijk en kapotte producten

white0000 op 13 december 2021 over Olive & Mint in de categorie Babykleding

Mijn eerste bestelling heb ik telefonisch samen met de eigenaresse volledig doorgesproken. Afgesproken dat ik veel te veel (kleuren) zou bestellen en veel terug mocht sturen.
De levertijd was enorm. Olive en Mint is telefonisch niet te bereiken. En toen ik er eenmaal doorkwam en ze opnamen, kreeg ik het excuus dat het druk was. Het is bij Olive Mint schijnbaar gebruikelijk dat spullen pas na een dan of 4-5 opgestuurd gaan worden. Mijn voorstel om naar Vught te rijden en de spullen ophalen kon ook niet…
Een deel van deze spullen heb ik gehouden, een deel, zoals afgesproken retour.

Nieuwe bestelling: Ik heb voor een fortuin Maileg spulletjes gekocht (waarvan een deel niet goed).

Daarna nog een bestelling geplaatst die ik retour gestuurd heb; items pastte niet bij de rest van de kamer.

Vervolgens mijn laatste bestelling; koop en betaal ik (eind november) voor bijna 300 euro 3 tapijtjes.
Als ik vervolgens zelf op 8 december bel om te vragen waar mijn spullen blijven wordt ik onbeleefd toegesproken als een klein kind dat het niet de bedoeling is dat ik dingen terug stuur… Voor het gemak (en de arrogantie) hebben ze de spullen dus ook niet verzonden.

Ik denk dat Olive Mint even goed na moeten denken over wat ze zijn…. een webshop…. precies; dan loop je het risico dat mensen spullen terug sturen.

Een positievere benadering had geweest. Zo mevrouw, wat zijn we blij met u. Afgelopen maand heeft u voor zo’n 400 euro spullen gekocht en gehouden.
(en ja er is ook wat teruggestuurd, maar iets met het risico van het vak…..)

Op 9 december 2021 heb ik mijn klacht verzonden via de mail, 5 tellen daarna belde de eigenaresse me op. En kreeg ik dezelfde preek als gister nog een keer.

Maileg keukentje kan niet open; ik wil graag een nieuwe
Maileg kerstboom, een flink aantal ballen ligt onderin de doos; dit lijkt me niet de bedoeling
Het dekbed zit vol pluizen, mijn dekbedovertrekken en overige was worden hier niet mooier van. Ik wil graag een nieuwe.

Rest me nog te zeggen dat ik deze manier van werken niet op prijs stel.

Geld terug
Nieuwe artikelen
Excuus
En niet zo\'n arrogante toon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Olive & Mint nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door white0000