Klacht: slechte klantenservice en geen levering

op 22 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 september heb ik een boek besteld via Van Dijk Educatie. Dit boek heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet ontvangen. Drie weken vind ik erg lang duren en daarom probeerde ik contact op te nemen met Van Dijk Educatie. Met de nadruk op proberen. Ik heb een aantal keer geprobeerd te bellen en stond dan een halfuur in de wacht.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn boek ontvang of geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 22 september 2016 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kim,

We zien dat je een licentie hebt besteld, dit is digitaal lesmateriaal.

Op go.vandijk.nl kan je een account aanmaken. Het account wordt gekoppeld aan jouw bestelling die je hebt geplaatst op onze website.
Wanneer je bent ingelogd, kan je de licentie vinden en gebruiken.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door kimkooistra