Klacht: Slechte klantenservice & boek nooit gekregen

op 14 juni 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb aan het begin van het jaar mijn schoolboeken gekregen en die heb ik, door persoonlijke omstandigheden, niet kunnen checken voor de aangegeven tijd. Ik heb het boek het eerste half jaar niet nodig gehad, en was me dus ook niet van het bestaan van het boek bewust. Het tweede half jaar had ik het boek echter wel nodig. Kwam ik opeens in de klas zonder lesboek terwijl iedereen er wel een had. Ik heb direct van Dijk gebeld en na weken over en heen bellen zeiden zij dat ze er niks meer aan konden doen. Ik moest toch een boek inleveren. Ik heb een paar keer gebeld en de ene keer werd gezegd dat ik het beste gewoon een boek kon kopen bij van Dijk en die kon inleveren. Het maakte niet uit of het het boek was dat ik aan het begin van het jaar kreeg, als ik maar dat boek zou inleveren. Oh en er was nog goed nieuws, want ze hadden alleen nog maar tweedehands exemplaren liggen, dus dan kreeg ik 30% van mn aankoop bedrag terug. Ik belde vandaag weer naar van Dijk, omdat ik inlog problemen had en vroeg nog even alles na. Echter werden hier allemaal andere dingen over gezegd en dat bracht mij totaal in de war. Nu zouden er alleen nog maar nieuwe exemplaren zijn (Dus geen 30% ervan af) en mocht ik niet dat boek inleveren dat ik dan zou kopen, terwijl tien minuten later dat opeens wel mogelijk was.De man moest alles de hele tijd aan collega\’s vragen en voor mijn idee had hij geen idee wat hij aan het doen was. Hij moest alles opzoeken en bleef hetzelfde herhalen terwijl hij niet mijn vraag beantwoorde. Ik vind dit ontzettend vervelend want ik weet nu nog steeds niet, of ik dat boek kan kopen en of daar 30% van het aankoop bedrag van af gaat. Ik vind het namelijk nog steeds absurd, dat ondanks mijn situatie, er geen rekening word gehouden en ik rond de 40 euro voor een boek moet gaan betalen wat ik nooit heb gehad. (Het gaat om het boek: Intro Bovenbouw Havo/Vwo Informatieboek 1e druk)

Dat mijn boete word kwijt geschonden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 16 juni 2016 om 11:17 geantwoord

Beste Mai-Ly,

Wij vinden het vervelend dat u afwijkende informatie van ons hebt ontvangen. Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad over de klacht en dit aan u bevestigd per mail. Wij hopen dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geholpen.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Mai-Ly Vo