Klacht: Slechte klantenservice

op 10 september 2018 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Ik had een kleed gezien bij karwei den bosch, maar de maat die ik wilde hadden ze niet meer.
De medewerker keek op internet, en zag dat er nog wel 1 bij karwei Helmond op voorraad was, dus gelijk gebeld en weg laten leggen, omdat ie niet online te bestellen was.
De volgende dag 1 uur over gedaan om daarheen te rijden, vervolgens hebben ze een kleed klaargezet die zowel de verkeerde maat als de verkeerde kleur was.
Mekaar verkeerd begrepen zeiden ze, nou dat kan gebeuren, maar in het systeem stond dat ze de goede wel moesten hebben, zeiden de medewerkers.
Maar helaas na een half uur zoeken, nog steeds niet gevonden.
Dus de medewerkers vonden het knap lullig, vooral omdat we 1 uur hiervoor in de auto hadden gezeten en dus ook kosten gemaakt.
Bij thuiskomst een mail naar de klantenservice gestuurd, maar die vonden het een miscommunicatie zeiden ze, en dat kan gebeuren zeiden ze.
Vind het een waardeloze klantenservice, om te zeggen dat het mijn eigen schuld is.

We hadden die dag nog wat dingen in ons karretje geladen, had daar dan wat korting op gegeven bijvoorbeeld

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.V.E.N.