Klacht: Slechte klantenservice

op 17 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij zijn al vanaf november 2017 bezig om tv boven te krijgen. Na een aantal keer de verkeerde media box gekregen te hebben ( de een bij de klantenservice zegt die en een ander zegt weer die andere). Nu weer twee humaxen besteld. Geef je duidelijk door twee en twee retourdozen voor de 2 kleine mediaboxjes. Komt er uiteraard 1 humax binnen. Het gesprek wordt opgenomen zeggen ze, laat ze dat is afluisteren en luisteren naar wat hun klanten vragen. In plaats van zelf wat te doen. Wordt stront ziek van Ziggo. Wordt van kastje naar de muur gestuurd, met als resultaat nog steeds geen tv boven. Ik had nooit bij KPN weg moeten gaan. Nog nooit zo’n gezeik daar gehad. We zijn nu 4 maanden bezig zonder resultaat. Wat een top service Ziggo!!! Geef ze tot eind van de maand anders gauw weer over naar KPN.

Wanneer de klantenservice naar de klanten luistert en dingen aanraad wat klopt. En we eindelijk na 4 maanden tv boven hebben.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bruintje07