Klacht: Slechte klantenservice

op 21 december 2017 over City-Bikes.nl in de categorie Internetshops - Fietsen

Na een fiets besteld te hebben voor 400 euro ben ik erg teleurgesteld over de kwaliteit die je kan verwachten voor dit bedrag. Verschillende onderdelen begonnen na 2 weken al te roesten en de fiets liep aan.

Na dit te hebben aangegeven via de telefoon en de mail was de enige reactie dat ik de fiets had moeten inspuiten met WD40 spray. Na nog 3/4 mailtjes zou ik dan wat RVS boutjes opgestuurd krijgen. Ik heb aangegeven dit geen passende oplossing te vinden en ik wacht na 2 weken nog steeds op deze boutjes.

Het voelt voor mij dat ik opgelicht ben en ik een fiets wat misschien 200 euro waard is gekocht heb voor 400!

De fiets ophalen en mijn geld teruggestort krijgen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar City-Bikes.nl over deze klacht.

Bericht van City-Bikes.nl

4 maanden geleden - Beste Niels, Wij vinden het zeer vervelend hoe dit verlopen is. Zouden wij uw bestelnummer mogen dan lossen wij dit spoedig voor u op. Met vriendelijke groeten, Ruben Klantenservice

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door City-Bikes.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Niels Oedzes

4 maanden geleden - Hallo Ruben, Bedankt voor je reactie, hier is het bestelnummer. Bestelnummer: 20172844 Besteldatum: 19-10-2017

Alle klachten die gemeld zijn door Niels Oedzes