Klacht: Slechte klantenservice

op 21 december 2017 over City-Bikes.nl in de categorie Internetshops - Fietsen

Na een fiets besteld te hebben voor 400 euro ben ik erg teleurgesteld over de kwaliteit die je kan verwachten voor dit bedrag. Verschillende onderdelen begonnen na 2 weken al te roesten en de fiets liep aan.

Na dit te hebben aangegeven via de telefoon en de mail was de enige reactie dat ik de fiets had moeten inspuiten met WD40 spray. Na nog 3/4 mailtjes zou ik dan wat RVS boutjes opgestuurd krijgen. Ik heb aangegeven dit geen passende oplossing te vinden en ik wacht na 2 weken nog steeds op deze boutjes.

Het voelt voor mij dat ik opgelicht ben en ik een fiets wat misschien 200 euro waard is gekocht heb voor 400!

De fiets ophalen en mijn geld teruggestort krijgen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar City-Bikes.nl over deze klacht.

Bericht van City-Bikes.nl

7 maanden geleden - Beste Niels, Wij vinden het zeer vervelend hoe dit verlopen is. Zouden wij uw bestelnummer mogen dan lossen wij dit spoedig voor u op. Met vriendelijke groeten, Ruben Klantenservice

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door City-Bikes.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Niels Oedzes

7 maanden geleden - Hallo Ruben, Bedankt voor je reactie, hier is het bestelnummer. Bestelnummer: 20172844 Besteldatum: 19-10-2017

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat City-Bikes.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

City-Bikes.nl

Heeft op 30 september 2018 om 17:11 geantwoord

Beste Niels,

Wij hadden uw klacht in behandeling genomen.
Hiervoor hebben wij de onderdelen die niet juist waren RVS onderdelen voor geleverd zie ik. Deze zijn met de post geleverd en wij bieden nog een onderhoudsbeurt aan om bij ons in de winkel langs te komen zodat uw fiets nog netjes wordt nagekeken.

Met vriendelijke groeten,
Ruben
Klantenservice

Heeft op 30 september 2018 om 19:48 geantwoord

Hallo,

Bedankt voor de voorgestelde oplossing.

Het probleem is alleen dat ik de RVS onderdelen nooit ontvangen heb, dit heb ik laten weten met de klantenservice, maar die heeft nooit meer wat laten horen.

Dus als deze RVS onderdelen nog opgestuurd kunnen worden, heel graag.

Alvast bedankt!

Groet,