Klacht: Slechte klantenservice

op 05 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag koffieapparaat van Phillips met spoed besteld, huidige was die dag gesneuveld.
Levering dinsdagavond 18.00 – 21.00 helaas geen koffieapparaat.
’s avonds nog gebeld ”zal morgen wel geleverd worden mw”
Helaas ook geen track en trace gekregen van Wehkamp, vervoerder DHLFORYOU.
3 telefoontjes en 1 mail van Wehkamp verder gekomen.
Moet maar 3 werkdagen wachten totdat er ergens een koffieapparaat overblijft bij een depot van DHL.
DHL gaf aan dat Wehkamp hierop zelf actie moet ondernemen en contact moet opnemen met hun contactpersoon bij DHL.
Volgens de klantenservice van Wehkamp hebben zij deze niet?!
Pffffff….ze wijzen naar elkaar maar de klant is de dupe!
Geef mij maar fysieke winkels ipv Wehkamp!
Helaas ook niet alsnog te bestellen want het artikel is uitverkocht!

Gewenste Oplossing:

Als mijn apparaat geleverd wordt en Wehkamp ophoudt met zich vast te houden aan 3 werkdagen.
Te idioot voor woorden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 05 juli 2017 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Vervelend dat het koffieapparaat niet op de afgesproken datum/tijd geleverd kon worden.

Volgens de bezorginformatie wordt het pakket vanavond tussen 18.00 - 21.00 uur alsnog bezorgd. Mocht je niet thuis zijn dan kun je de bezorging eventueel wijzigen via onze service-app naar een andere bezorgdatum of naar een DHL servicepunt.

Excuses voor het ongemak en ik wens u een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Heeft op 06 juli 2017 om 11:17 geantwoord

Klacht is nog steeds niet opgelost!
Hoe komt Wehkamp daarbij?
VANDAAG 06 JULI EN NOG STEEDS NIET GELEVERD, HOEZO OPGELOST??

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemiddag, Ik vind het ontzettend vervelend om te vernemen dat de klacht op dit moment nog steeds niet is opgelost. Vriendelijk wil ik je vragen om je klantnummer of je postcode en huisnummer door te geven via het e-mailadres: socialmedia@wehkamp.nl, zodat wij de kwestie voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door HWF