Klacht: Slechte klantenbediening.

op 31 mei 2016 over Total in de categorie Tankstations

TOTAL OSS, Weg van de toekomst, ri. Uden.
Enkele weken geleden bleek de pomp na 8 cent tanken uit zichzelf te zijn gestopt. Het pompgeluid liep gewoon door. Het duurde dus even voordat ik iets in de gaten had. Omdat verscheidene klikpogingen geen effect gaven, liep ik netjes naar binnen om pomp-defect te melden en te vertellen dat ik een andere pomp zou proberen, waarna ik alles tegelijk zou afrekenen. Antwoord van dienstdoende medewerkster was dat deze specifieke pomp die dag al vaker problemen had gegeven. Ik dacht – oké – waarom hangt er dan geen defectbordje aan de pomp? Maar ik dacht, niet moeilijk doen. Zonder dat de medewerkster iets zei in de trant van “Sorry voor het ongemak”, of iets dergelijks. Bij hun andere pomp ging het tanken zoals altijd. Na het tanken ben ik weer naar binnen gegaan om te betalen. Zonder blikken of blozen werd de 8 cent van de defecte pomp meegerekend. Wederom zonder woord van medeleven. Ik heb daarop toch gewoon netjes betaald.
Vandaag bij dezelfde pomp, exact hetzelfde probleem; na 8 cent en toch pompgeluid, bleek de pomp te zijn gestopt. Ik weer naar binnen om het te melden. De medewerkster behandelde me ronduit biet netjes. Zei botweg dat het aan mij lag en er de hele dag nog geen problemen waren met deze specifieke pomp. Ik probeerde uit te leggen dat hetzelfde geval enkele weken ook speelde en de medewerkster toen zei dat de pomp de hele dag al problemen hadden gegeven. De medewerkster ontweek wat ik zei en legde het probleem bij mij of mijn auto neer. Ik heb nog geprobeerd uit te leggen dat ik nooit eerder tankproblemen had gehad, maar ze luisterde al niet meer. Ze sloeg de 8 cent op de computer aan, die ik heb betaald (contant 10 cent). Ik hadijn TOTALPAS ernaast gelegd, maar medewerkster deed geen moeite om de pas te scannen. Laat maar, dacht ik boos. Weg uit deze slechte sfeer. Ik ben daarop doorgereden naar TOTAL in Grave, aan de Rijksweg. Daar heb ik, net als altijd, normaal kunnen tanken. Met een altijd vriendelijke bediening.

Ten MINSTE meelevende medewerkers die me netjes te woord staan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Total

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlie2