Klacht: Slechte klanten service

op 04 juli 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 2x nam ik op 4 juli contact op met Groupon. En dit gebrekkig nederlands sprekende meisje dat niet haar voor en achternaam wilde geven omdat ze mij zo slecht heeft geholpen. Voor haar is deze klacht! Ik bel al 40 minuten voor een adres wijziging van een matras dat door Groupon niet goed is door gekomen. De pakket service geeft aan dat Groupon het kan wijzigen omdat nog niet verstuurd is. Deze mevrouw wil mij niet door verbinden met een manager, een andere afdeling omdat zij een klacht wil voorkomen! Ik ben op te zoeken in het gesprek van 12:40 tm 13:30 ongeveer. Deze mevrouw haar naam was volgens mij Mireille zwaar Surinaams accent. Haar slaag ontslaan voor nog meer mensen gedupeerd worden van dit onaangename gedrag.

Gewenste Oplossing:

Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JamalDrenthe