Klacht: slechte klachtafhandeling over avondarrangement Cijfer 1

op 30 juni 2012 over Preston Palace in de categorie Hotels

Uit de mail die ik meteen na terugkomst van onze vakantie gestuurd heb.

Gister zijn mijn danspartner (69) en ik (56) teruggekomen van een paar dagen vakantie in Laren. Hij is al een paar keer bij jullie geweest en stelde voor vrijdagavond naar Preston Palace te gaan om te dansen. Aangezien ik een krappe beurs heb, zag ik op tegen de kosten, maar hij wist me te overtuigen, omdat je er lekker kon eten in het restaurant en daarna dansen met livemuziek in een mooie zaal, waar je lekker de ruimte hebt.
We hebben telefonisch gereserveerd op de dag zelf en nog gevraagd of we konden dansen.
Toen we om 20 uur aankwamen hebben we ons gemeld bij de balie en nog een keer gevraagd naar het dansen. Dat bleek toen niet in de Preston Hall te zijn, waar alleen disco was, maar in de koffiebar vanaf 21.30 uur. We twijfelden al, maar hebben toch maar betaald (wat ook nog eens 5 euro duurder was dan gedacht, 95 euro met zn 2en). Vervolgens liepen we naar het restaurant, maar toen bleek dat ons arrangement daar niet geldig was. Wij weer terug naar de balie, waar ze zeiden dat er allerlei buffetten waren. De teleurstelling was toen al heel groot bij ons, maar we wilden er toch een leuke avond van proberen te maken.
Bij het uitgaanscentrum bleek het vervolgens stampvol te zijn. Er was, zagen we later, blijkbaar n personeelsfeest van n zorgcentrum en ook liepen er grote groepen luidruchtige mannen rond.We konden nog net n tafeltje vinden in de buurt van de saladebar. We durfden niet samen op te staan om wat te eten of te drinken te halen,omdat we anders niet meer konden zitten, zodat we na elkaar wat gingen halen. N kopje soep was nog in de buurt, maar daarna was er geen doorkomen meer aan. Overal stonden lange rijen en uiteindelijk hebben we samen 2 stokjes sate en een kipfiletje gedeeld. We hadden geen zin om weer in de rij te gaan staan. Toen we daarna nog wat bij de saladebar wilden halen waren bijna alle schalen leeg en was er bovendien geen bestek.
Dan maar n kopje koffie. Na lang zoeken gevonden en voordat ik terug was bij ons tafeltje was de koffie alweer koud. Kortom het lekkere eten in het restaurant, waar we ons zo op hadden verheugd, leek meer op n hapje in n snackbar en dan zit je rustiger en word je nog bediend.
Na n rondje te hebben gelopen, omdat het nog geen 21.30 uur was, en te zien dat het overal veel te druk was (in de karaokebar kon je bv. allen maar om de hoek kijken), zijn we naar de koffiebar gegaan.
Daar was de muziek intussen begonnen, maar stond de vloer helemaal vol met de vrouwen van het zorgcentrum, die op hun plek stonden te dansen. Het was voor ons als stijldanspaar niet mogelijk om n rondje rond de vloer te dansen. Bovendien plakte de vloer van alle viezigheid.We hebben n paar dansjes in n hoekje gedaan en zijn toen van ellende maar even in de Preston Hall gaan kijken. Inderdaad een mooie zaal, waar we goed uit de voeten hadden gekund, zoals mijn danspartner in het verleden ook al n paar keer heeft mogen meemaken.

Samengevat zijn we dus zeer ontevreden over het gebodene voor het vele geld. We voelden ons ontzettend bekocht en totaal niet op onze plek (veel te druk en lawaairig, opgefokte sfeer). Geen enkel gevoel van luxe (eten in n restaurant)of verwennerij en al helemaal geen feeststemming,(dansen in n mooie, grote zaal),waar we wel op hadden gerekend.
Ik moet wel zeggen dat het personeel heel vriendelijk was en steeds zn best deed om de weg te wijzen.

Eigenlijk willen we ons geld terug, ook al hebben we wat gegeten en gedronken. Het was een rotavond, die de rest van de vakantie ook nog beinvloed heeft.

Ik heb een mail gestuurd, maar kreeg als antwoord dat er geen onregelmatigheden bekend waren bij hem en dat we dat op de avond zelf aan een leidinggevende hadden moeten melden, waarop ik het volgende schreef

We hebben, zoals u in mijn mail kunt lezen tot 2 keer toe bij de balie in milde bewoordingen ons ongenoegen laten blijken over wat ons geboden leek te gaan worden. We hebben zelfs op het punt gestaan om meteen weg te gaan. U kunt dit navragen bij de baliemedewerkster die onze boeking afgehandeld heeft. We wilden echter, ook naar elkaar toe, de avond niet bij voorbaat al bederven en ons positief opstellen.

Ook de naar ons idee te grote drukte moet u van uw medewerkers terug kunnen horen. Je kon werkelijk over de koppen lopen en ze konden vlgs mij de voorraden borden, bestek en eten.niet of nauwelijks tijdig aanvullen.

We hadden de website gelezen en het gebodene leek ook gezien de zelfde prijs als mijn danspartner in het verleden had meegemaakt gelijk aan wat hij kende. We hebben niet gelezen dat in het weekend niet in het restaurant gegeten wordt en de livemuziek niet in de Preston Hall is.

Wellicht is dat voor u een aanbeveling ter verbetering van de informatie op de site. U zou dan ook kunnen vermelden, dat het in het weekend meer op jongeren gericht is.
Als wij dit van tevoren hadden gelezen, cq geweten, dan waren we niet gekomen.

Vervolgens heb ik niets meer vernomen.

Een aanpassing op de website over de verschillen van het gebodene door de week en in het weekend en voor nu ons geld terug of evt. een tegoedbon voor een volgend doordeweeks bezoek.

Alle klachten die gemeld zijn door danseres