Klacht: Slechte jas

op 16 februari 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb ergens vorig jaar meisjes jas gekocht bij zara helaas heeft de rits vaak problemen en nu helemaal! Ben naar filiaal geweest maar helaas werd ik op een arrogante wijze tewoord gestaan en zonder bon konden ze niets! Ga me niet vertellen dat iedereen alle bonnen bewaard van ieder kledingstuk dat je koop! Wettelijk niet verplicht! Staat zelfs zara in de jas dus duidelijk! Jas voldoet niet aan mijn verwachtingen en wil mijn geld terug of andere oplossing! Maar nee was te laat met indienen! Jullie leveren slecht kwalitieit en nu is mijn dochtertje de dupe slecht slecht Zara!!

Gewenste Oplossing:

Vergoeding jas!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cimen