Klacht: Slechte internetverbinding

op 03 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

wij zijn een maand geleden overgestapt van KPN naar Ziggo. Hoofdreden is dat we graag Formule 1 willen kijken en bij voorkeur niet bij een Duitse zender. Helaas is het overstappen geen succes.

We hebben alleen maar problemen met internet. Geregeld hebben we dagdelen helemaal geen verbinding. Daarnaast is de verbinding instabiel want worden we regelmatig uit online programma’s gegooid.
Ik werk als zelfstandige en goede internetverbinding is cruciaal om mijn werk te kunnen uitvoeren. Mijn vrouw werkt ook regelmatig vanuit huis.

We hebben reeds een nieuwe horizon box ontvangen en vervolgens nog een extra modem geïnstalleerd maar de problemen blijven.Nu blijkt er buiten weer een storing te zijn. Dit is voor ons onwerkbaar en zeer teleurstellend. We hebben Ziggo alle mogelijkheden gegeven, maar geen adequate oplossing gekregen. Ik begrijp dat dat ook moeilijk is want het netwerk van Ziggo heeft in Haarlem te maken met achterstallig onderhoud. Helaas hoor je dat achteraf. Daarom willen we het contract kosteloos laten ontbinden. Ziggo werkt hier niet aan mee. Het argument dat we het zakelijk nodig hebben wordt afgedaan met feit dat we dan een zakelijk abonnement hadden moeten afnemen. Dit is niet echt klantvriendelijk en voelen ons afgescheept.
We er nu klaar mee en willen terug naar de ‘oude provider’. We kunnen wel van het contract af, maar moeten het dan afkopen. Hier gaan we niet mee akkoord want Ziggo heeft ons inziens een wanprestatie geleverd. Overigens hebben een paar medewerkers van de helpdesk alles gedaan wat in hun macht ligt. Maar dit is onvoldoende.

Wij willen van het contract af en terug naar onze vorige provider KPN.
Tevens restitutie van de betaalde bedragen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C Miedema