Klacht: Slechte informatievoorziening

op 21 december 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 14 november besteld en betaald, 17 november verzonden maar tot op de dag van vandaag (24 dagen later) nog niets ontvangen. Geen tot slechte informatievoorziening over de status van mijn bestelling, indien er vertraging is opgetreden in verband met drukte zou een mail daarover volstaan, nu heb ik geen trace nummer en geen idee waar mijn bestelde en betaalde artikelen zijn. Ik hoop dat ik nog voor kerst iets ontvang. Graag een passende reactie

BESTELLING NUMMER: 1211141203526095

Reactie met betrekking tot de status van mijn pakket met bestelde artikelen, waar bevindt het pakket zich, wat is de oorzaak van de te late levering

BESTELLING NUMMER: 1211141203526095

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 31 december 2012 om 03:08 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
Lightinthebox
"

Alle klachten die gemeld zijn door rdebruyn