Klacht: Slechte informatie voorziening station Haarlem Spaarnwoude

op 20 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds enige tijd zijn de oude vertrouwde mechanische informatie borden vervangen door nieuwe volledig electronische borden. Echter staan deze niet meer op de perrons maar bij de beide ingangen van het station. Zodra je in het geval van vertaging nu wilt weten wanneer de treinen wel rijden dien je dus (in het geval je op het perron richting Amsterdam staat), eerst een trap op en weer af om op het bord te kijken en nogmaals op en weer af om weer bij het perron te komen, dat is bij elkaar 160 treden

Gewenste Oplossing:

gewoon de informatieborden weer op de perrons

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 21 januari 2014 om 07:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij zullen het verzoek van de klant beoordelen.

Heeft op 21 januari 2014 om 17:33 geantwoord

snelle reactie nu maar hopen op een structurele oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door trappenloper