Klacht: Slechte informatie en niet kunnen leveren van een bestelling

op 29 april 2016 over Nationale-apotheek.nl in de categorie Apotheken

Vier weken geleden ben ik gestart met een programma via mijn huisarts om te stoppen met roken. Hierbij is als hulpmiddel nicotinepleisters besteld bij de nationale apotheek. Vier weken en twee telefonische contacten van mijn kant zijn de pleisters nog steeds niet geleverd. Het verhaal is dat ze tegengehouden worden bij de douane ivm strenge controles. Helaas heeft de nationale apotheek niet de moeite genomen om mij op de hoogte te brengen van dit probleem. Op hun website kan men nog steeds gewoon bestellingen plaatsen voor dit product. Omdat mijn zorgverzekeraar IZA een contract heeft met ze, kan ik niet anders dan wachten. Inmiddels heb ik ze zelf gekocht bij de drogist. Dezelfde pleisters! Zij hadden geen problemen met de levering. Wel iets duurder en natuurlijk niet declareerbaar bij de zorgverzekeraar. Ondertussen volg ik het programma nog steeds en inderdaad, wacht nog steeds op de pleisters die er niet zijn. Had de nationale apotheek mij niet in het begin van de bestelling kunnen informeren over de problemen van hun groothandel?

Met vriendelijke groet

Schadevergoeding: vergoeding van de nicotinepleisters die ik zelf heb aangeschaft.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale-apotheek.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale-apotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Gibilaro