Klacht: Slechte hygiene in huisje L’Espinette, Hotton, Ardennen

op 28 januari 2014 over Bungalow.net in de categorie Reizen Algemeen

Een ‘huisje met 3 sterren’ volgens Bungalow.net, maar volgens ons nog geen 1 ster, want:

1. ZEER SLECHTE HYGIENE
Het huis was niet schoon gemaakt: overal stof in hoeken en onder de bedden.
Schimmels in badkamer (voegen tegels) en vies plafond
Schimmels in koelkast
Schimmels en vlekken op matrassen
Zwaar beschadigde vloer woonkamer
Kasten en kleerhangers vies

2. BED/MATRAS ONGESCHIKT
De 2-persoons sofa in de woonkamer zou een 2-persoons bed moeten voorstellen. Echter het (zeer vieze!) kapotte matras was totaal ongeschikt om door 2 personen op te liggen: te dun, spleten er tussen en het was niet egaal.
Gevolg: een zeer slechte nachtrust en zere ruggen (tot op heden na terugkomst)

3. OVERIGE
Lampen kapot
Afstandbediening TV kapot
Badkamerslot kapot (1 persoon heeft daar door tijdje vast gezeten)
Huisraad niet volledig aanwezig (o.a. bestek) of beschadigd of vies.
Lawaai overlast tot ver in nieuwjaarsnacht! van bovenburen.
Geen ballen voor de (gratis) midget golf.

&
Geen receptie of aanspreekpunt op het terrein aanwezig of te bereiken: die onze klachten ter plekke mogelijk had kunnen op lossen.

Er hing alleen een telefoonnummer voor ernstige noodgevallen, wat wij dus niet gebeld hebben. Achteraf blijft bungalow.net erop hameren dat wij meteen hadden moeten bellen, maar:

1. wij kwamen s’avonds laat in het donker aan
2. er was geen receptie aanwezig, wij dachten ivm oudjaars/nieuwsjaardag
3. er was geen wifi in het park. pas op 2januari, onze 3e verblijfdag, ontdek dat bij de receptie een zwak wifi signaal en via internet vind ik het telnummer van bungalow.net en bel ze met onze klacht.

Achteraf zeggen ze dat er daarna ‘een schoonmaakster langs is geweest maat dat wij er net niet waren’.
al zou dat waar zijn geweest: een schoonmaakster kan nooit de slechte toestand van dit huisje in een korte tijd hebben kunnen opknappen….!

NB. Zie 1 van onze foto’s: schimmels koelkast

===
Compensatievoorstel Bungalow.net:
1e reactie bungalow.net: ‘een tegoedbon van 25e..’ ­čÖé

2e reactie bungalow.net: ‘een ander huisje in Duitsland, vlak bij onze woonplaats, tegen energiekosten en andere vaste kosten, voor een weekend’.
Behalve dat Duitsland ons niet aanspreekt: wij willen na onze mislukte vakantie niets meer met Bungalow.net te maken hebben en willen ons geld terug.

Er staat een waarmerk op de website van Bungalow.net:
'Niet goed, geld terug'.

En dat is wat wij willen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bungalow.net over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Bungalow.net een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klijnstrakingma