Mijn Klacht:
Ik train bij Basic Fit Sloterparkbad en merk dat er bijna iedere ochtend niemand aanwezig is. Hierdoor worden de sprays voor het reinigen van de toestellen niet gevuld en is de schoonmaak matig. Het valt me op dat alleen op zondag, wanneer Robbie aanwezig is, alles goed geregeld is. Als lid sinds de start van de club, zie ik dat de kwaliteit steeds verder achteruitgaat. Dit vind ik erg jammer en hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om meer personeel aanwezig in de ochtend, betere schoonmaak en dat de sprays voor de hygiëne regelmatig worden gevuld.

