Klacht: Slechte handeling voor internet, chaotische communicatie naar klant.

op 01 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Recent overstapt naar Tele2, alles blijkt fout te gaan. Overstap netje op hun website doorgegeven, blijkt dat mijn oude provider geen opzegging te hebben ontvangen waardoor ik zelf later pas achterkwam en dus genoodzaakt 3 maanden extra lang de kosten moet betalen, waardoor nu ook nog een kostenvergoeding loopt bij Tele2. Daarna blijkt dat mijn lijn voor internet gekaapt te zijn bij een andere provider door onduidelijke redenen (die niemand wat van weet en Tele2 ook niet). Toen contact opgenomen en op tijd kon voorkomen dat mijn abonnement abrupt wordt afgesloten. Vervolgens weer hetzelfde gedoe, maar kon deze keer het process niet op tijd voorkomen, dus mijn abo wordt afgesloten. Vervolgens werd er beloofd dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost, echt niet dus, want nu is het inmiddels 10 dagen na het afsluiten van internet. Er werd beloofd dat het contract doorgaat en dat er binnen een week weer wordt aangeloten.
Vandaag weer gebeld en er wordt verteld dat ik een geheel nieuw contract moet tekenen en wordt gevraagd of ik ermee akkoord ga met het doorzetten en dat ik over 3 weken pas internet wordt aangesloten met een nieuw contract. Als ik niet akkoord ga dan zal er een boete zijn van het voortijdig opzeggen van contract terwijl de fout niet aan mij ligt. als een goedmakertje korten van 10 euro bij mijn eerste 3 maanden, maar ik moet weer verzendkosten betalen terwijl ik al een modem heb van Tele2. Dit alles klinkt niet logisch voor mij en ik zeer ontevreden met het hele proces.

- Internetaansluiting bespoedigen en voor 9 oktober opgelost te hebben met een contractermijn bij eerste ingangsdastum van overstap van oude provider naar Tele2 (dus einde contract rond juni ipv okotber 2017)
- Geen extra kosten voor 'verzendkosten' modem (dit heb ik al).

Als de bovendestaande niet lukt, dan graag de mogelijkheid geven om gewoon over te stappen naar een andere provider zonder boete. Ik zie niet waardoor het zo lang duurt voor een bestaande klant om internet opnieuw aan te sluiten. Geen echte service van Tele2. Na amper 2 maanden bij Tele2 al horrorervaring!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dddeee