Klacht: Slechte glasvezel dienst

op 25 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb een KPN compleet abonnement sinds sept 2015 en alleen maar ellende ondervonden. Voor honderden euro\’s aan nieuwe apparatuur en kabelwerk geïnvesteerd, metingen laten verrichten en ga zo maar door. Het kwam erop neer dat de glasvezelverbinding onstabiel was waardoor de problemen ontstonden. Na een poortwisseling in de centrale werd het een beetje beter en de verbinding is weer redelijk, alleen de recording van KPN is zwaar onder de maat. KPN beloofde mij een compensatie toe voor de geleden schade en wanneer er nu contact wordt gelegd hetzij schriftelijk of telefonisch verwijst men naar de klachtenservice van KPN terwijl er al 2 schriftelijke klachten lopen die nog steeds actueel zijn. een oplossing komt er niet, dus vind ik dat de media aan de bak mag. Dit zijn boeven streken en dan ook nog de abonnementen verhogen zonder dat we daar iets tegenin kunnen brengen. Ik vraag me nog steeds af of KPN zich ervan bewust is dat service een gemeen goed is.

Ik ben tevreden als KPN zijn of haar compensatie naleeft zoals is besproken met de diverse medewerkers die ik in de loop van het jaar aan de lijn heb gehad. Geen medewerker komt zijn afspraken na noch een telefoontje of dat alles netjes is afgehandeld. Wanneer leert KPN nu eens de klant te waarderen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel2016