Klacht: Slechte geschillenbeoordeling

op 17 juni 2017 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Geschil met verkoper, software is niet geleverd. Verkoper is betaald via Paypal onder het kopersbescherming.

Product wat ik heb aangeschaft was een bot ter educatieve doeleinden die o.a. corruptie in de muziek industrie moest tegengaan.

Paypal acht mijn bot zwaarder strafbaar en verklaart daarom maar dat de verkoper gelijk heeft ondanks dat er nooit wat is geleverd door de verkoper. Hier heb ik visueel bewijs van geleverd. Omdat dit niet los van elkaar wordt gezien ben ik ruim 400 euro armer.

Daarnaast sta ik nu op een zwarte lijst bij Paypal en kan nagenoeg nooit meer een digitale transactie uitvoeren door mijn naam. Dit heeft ook effect op mijn bedrijfsrekening.

Paypal houdt door middel van deze actie corruptie in de muziek industrie in stand. Kortom ik vind hun houding, laag, laf en het beoordelingsvermogen is beneden alle pijl. Slecht bedrijf, die stukjes wervende tekst dat ze er voor ‘iedereen’ zijn is de grootste leugen van de 21ste eeuw.

Paypal dient mij alle geld op de beperkte rekeningen terug te betalen.

Daarnaast een geschreven excuus brief waarbij wordt erkend dat er fouten zijn gemaakt en ik in het gelijk wordt gesteld dat 'de koop een product betreft wat niet volgens de voorwaarden mag' los gezien hoort te zijn van het 'feit dat de verkoper niet heeft geleverd'.

Paypal dient mij ook van alle zwarte lijsten te schrappen zodat ik weer mee kan doen als volwaardig burger in het financiële transactie verkeer.

Een cadeaubon ter waarde van minimaal 500 euro voor alle verdere onkosten en ongenoegen die ik heb mogen ontvangen door deze situatie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rev1160