Klacht: Slechte garage en keuze de Citroen Cactus

op 05 oktober 2017 over Citroën in de categorie Automerken

Geachte heer/mevrouw,

Wij rijden voor het eerst in ons leven Citroen. We hebben vorig jaar een Citroen Cactus gekocht en hebben enorm veel spijt van deze aankoop.
Op het moment zijn wij bij de garage, 1 deur verder bezig deze wagen in te ruilen.

Gisteren kregen wij weer een brief over terugroepaktie bij de vergrendeling van de motorkap maar dit is al het zoveelste wat niet deugt. Heb al verschillende kinderfoutjes bij de dealer gemeld, achteruitrijcamera werkt niet altijd, als je de achterklep opendoet vallen de druppels op je hoofd, slechte lak, voorruitwissers kun je met schoonmaken niet naar voren zetten etc, etc.
Deze dealer in Venlo is de minst fijne autodealer die we ooit gehad hebben. Als de auto verkocht is dan verdwijnt de service en vriendelijkheid als sneeuw onder de zon.

Onze auto moest een eerste beurt, met nog maar een kleine 7000 klm. op de teller omdat de auto meer dan een half jaar stil gestaan heeft wegens ziekte. Vroeg mijn man vervangend vervoer omdat ik zware artrose heb en toen ging de meneer in kwestie kijken of er nog een fiets in de werkplaats stond. Het is toch niet te geloven!
Wij hebben dit nog nooit meegemaakt.

Op het moment zijn we bezig met een andere auto en krijgen we weer een brief dat de auto teruggeroepen met een (kinder) fout!!!
Wij hebben totaal geen vertrouwen meer in de auto en in deze garage. Ze hebben ons ook nog een dure lakverzekering aangepraat en al de eerste week zaten er een paar beschadigingen aan de lak die ik direct gemeld heb. Was geen probleem want deze zouden bij een eerste beurt geregeld worden.
Toen hij de eerste beurt kreeg en ik de auto ging halen, kreeg ik de auto vies terug (ik zou gezegd hebben dat ik de auto niet schoon terug hoefde, wie wil zijn auto vies terug). Te gek voor woorden.
De passagiersstoel niet eens teruggezet en op de factuur stond dat ik voor de lak-beschadigingen een stiftje kon kopen.

Ik was en ben eigenlijk nog steeds ontzettend boos over de gehele gang van zaken. Tevens ben ik heel ontevreden over de auto en wil er zo snel mogelijk vanaf. Wij waren bij dezelfde garage Janssen Kerres al bezig met een Renault Capture en verwachten eigenlijk wel een hele goede aanbieding na dit alles. Helaas is dit tot nu toe ook niet het geval.
Wat gaat Citroen Nederland doen met deze klacht want ik wil wederom een nieuwe auto waar ik me vertrouwd in voel en ook voor nagenoeg hetzelfde maandbedrag.
Wij verwachten een spoedig antwoord want wij willen met deze auto (kenteken JV-636-H) liever niet te lang meer rijden.

Fam. Noordhuizen
Meidoornlaan 66
5931 SG Tegelen
06- 34 01 68 71

Als ik de auto kan inruilen voor een andere auto conform het maandbedrag wat we nu hebben. Een veilige auto zonder al die kinderfouten en een serieuze behandeling van onze klachten. De garage neemt je niet eens serieus, erge slechte verandering.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citroën

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citroën nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.M.P. Noordhuizen