Klacht: slechte filiaalleiding .

op 20 juni 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Als klant, nu voormalig klant, van Kruitvat aan de Vivaldipassage in Landgraaf heb ik een klacht over de filiaalmanager , Bianca Hennekens, die zeer respectloos en vernederend met personeel omgaat in het bijzijn van klanten. Het laatst tegen een zeer klantvriendelijke jonge medewerkster, die volgens betreffende manager schijnbaar ergens iets niet naar haar tevredenheid uitvoerde. Haar onprofessionele houding tegen de zeer vriendelijke medewerkster vind ik niet acceptabel, zeker niet in het bijzijn van klanten. Een dergelijke houding ten opzichte van personeel verziekt de sfeer en bemoeilijkt een goede communicatie. Dus wordt het niet eens tijd voor een leidinggevende die weet hoe je leiding geeft?

Ik zou tevreden zijn als het personeel van de vestiging Vivaldipassage een professioneel leidinggevende krijgt die ook daadwerkelijk weet hoe je leiding hoort te geven, niet alleen voor maar ook achter de schermen.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door voor mij geen Kruitvat meer.