Klacht: Slechte espresso machine van KRUPS!

op 26 september 2016 over Krups in de categorie Koffie

Twee jaar geleden een dure machine van Krups gekocht, type EA826E10.

Wij hebben hier ruim € 650,- voor betaald omdat we dachten dat dit een goede machine zou zijn. Het eerste jaar was de machine prima, vervolgens lekte de machine aan de onderzijde en de koffie werd slap, KRUPS gebeld en de machine is netjes afgehaald en gerepareerd.

Dit weekend hetzelfde probleem ervaren, vandaag krups gebeld en de dame gaf aan dat de garantietermijn een paar maanden is verlopen, stuur hem zelf maar op en de kosten dient u zelf te betalen?

Ik heb aangegeven dat de eerste reparatie niet goed is uitgevoerd aangezien het probleem zich weer voordoet, wij zouden het redelijk vinden dat de machine kosteloos voor reparatie kan worden aanboden.

De dame aan de lijn ging overleggen en ik kreeg als reactie \’\’helaas, de garantie is verlopen en u moet de reparatiekosten voor rekening nemen!

Ik ben verbaast over deze werkwijze, voor mij NOOIT meer een KRUPS, wat een slechte kwaliteit en service! Je mag toch verwachten dat een machine met dit prijskaartje 3-5 jaar zonder problemen functioneert?

Mensen, het design is mooi, de koffie het eerste jaar prima en dan beginnen de problemen en coulance kennen ze bij KRUPS helaas niet. Wees gewaarschuwd.

In twee jaar een machine van € 650 afschrijven, dat is DURE KOFFIE!

Goede reparatie zonder gedoe of een alternatief vanuit KRUPS, ik heb namelijk weinig vertrouwen in deze machine.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

Reactie van de melder van de klacht Sijtze1978

2 maanden geleden - Groupe SEB Nederland B.V., ingehuurd door KRUPS heeft mij een reactie gegeven, echter zonder de inhoud van mij klacht te lezen. Het voorstel wat zij doen is nou precies waar mijn klacht over ging. Dus een overbodige reactie waar ik niets mee kan en ook nog even verwijzen naar de algemene voorwaarden...... Koop geen KRUPS, na 1,5 tot 2 jaar gaat de machine stuk en daarna sta je met lege handen.......

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krups nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sijtze1978