Klacht: Sl;echte ervaringen met hotel

op 29 september 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij verwijzen naar bijgaande bestand
Evaluatie ervaringen boeking en verblijf bij Rosamar Garden hotel in Lloret de Mar

Vergoeding kosten bagage op heenreis € 60,00 en tegemoetkoming slecht verblijf. Geen goede reisorganisatie.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

2 maanden geleden - Geachte heer van Bruggenkamp, Hartelijk dank voor uw email. Uw bericht is doorgestuurd naar de afdeling Customer Service. Zij gaan zorgdragen voor de afhandeling van uw melding. Indien u hierover verdere vragen heeft verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met deze afdeling via customerservice@thomascook.nl of via 023 - 5135533. Openingstijden: maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 29 september 2016 om 17:14 geantwoord

De afdeling Customer Service heeft vandaag een email via het reisbureau naar klant gestuurd waarin ingegaan wordt op de klachten die klant gemeld heeft. Tevens wordt er in deze email aangegeven hoe de klachten afgehandeld zijn en waar het fout gegaan. Het reisbureau zal deze email aan de klant doorsturen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Bruggenkamp