Klacht: Slechte ervaring europarcs de rijp

op 09 januari 2017 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Ik ben afgegaan van de foto’s op de site en heb tevens gebeld naar europarcs de rijp voor advies bij reservering. Mij is geadviseerd om een chalet te huren. Deze zou zeer luxe zijn . Helaas plaatst europarcs je niet tussen de luxe cottages maar we werden achteraf op een “eiland” tussen oude bewoonde caravans geplaatst. Dit heeft niks te maken met een luxe park maar een camping. Uiteraard hebben wij beklag gedaan bij de receptie maar volgens hun heeft deze lokatie juist een voorkeur. Ik heb foto’s gemaakt van de situatie die ik zo kan overleggen. Het is vreselijk. Wij waren hier een volle week van maandag 2 jan t/met 9 jan. Dit valt in de kerstvakantie maar in het restaurant kon je alleen maar overdag wat drinken in het weekend. Van maandag t/met donderdag pas vanaf 16.00 uur open. Je kan dus nog niet eens een broodje of kop koffie drinken. Het chalet zag er wel goed uit van binnen maar echt schoon was het niet. Bedden niet optimaal. Douche niet kind veilig. En zo waren er nog wel wat dingetjes. Achteraf hadden we beter direct terug naar huis moeten gaan maar we hebben het wel geprobeerd. Hele slechte ervaring! !!!

Ik was tevreden geweest als mij een alternatief was aangeboden bij de receptie.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EuroParcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EuroParcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EuroParcs

Heeft op 06 maart 2020 om 15:12 geantwoord

Geachte heermevrouw,

We sluiten hierbij uw klacht op Klacht.nl omdat deze door omstandigheden gedateerd is en zeer waarschijnlijk al is opgelost via een ander kanaal. Mocht dit niet het geval zijn kunt u deze natuurlijk opnieuw plaatsen zodat we dit alsnog voor u in behandeling kunnen nemen.

Europarcs Service

Alle klachten die gemeld zijn door Hasenbos