Klacht: Slechte en onvriendelijke klanten service

op 20 september 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste ,

Op maandag 18/09/2017 om 15uur39 heb ik twee decoratie kaders gekocht van action in Stadsfeestzaal antwerpen , precies 9 minuten later ben ik teruggegaan naar de winkel nadat ik gezien had dat een van de kaders beschadigd was ( zie de foto ) ik werd door mevrouw Samantha geholpen die mij eigenlijk heel slecht en onvriendelijk heeft geholpen , die wou dus geen omruiling doen omdat ik de artikel moest zien en controleren voor dat ik afreken volgens haar , ik ging vanuit dat deze een nieuwe artikel is maar geen tweedehands , waarom zou ik dan double checken en goed kijken voor dat ik iets koop van een winkel die alleen nieuwe artikels verkoopt ?
Als ik het paar dagen later heb teruggebracht , is wel te verstaan dat ik het misschien had gebruikt of wat dan ook , maar deze is binnen 9 minuut letterlijk terug gebracht en toch is de omruiling geweigerd , misschien ligt het aan de kwaliteit van de product bijvoorbeeld ? Of anders ligt het aan de manier hoe de producten geplast zijn in de winkel en dat ze op een of een andere manier makkelijk beschadigd kunnen worden ?

Ik vraag u vriendelijk om deze goed te kunnen bekeken en even logisch denken om een eerlijk oplossing voor mij te kunnen vinden.

Ik zou tevreden zijn wanneer de klant op de juist manier behandeld word , en op een correcte en vriendelijke manier geholpen word , ook als het een verveling situatie is ik vind wel dat de klantendienst of de managers de kalnt op een vriendelijke manier en glimlach moeten helpen , niet anders om , de kalnt is al teleursteld met de kwaliteit van de product en het ongemak van de situatie , toch komt nog onvriendelijkheid en onprofessioneelisme van de klantendienst en managers er bij.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-be/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yassine1986