Klacht: Slechte en onvriendelijke klanten service

op 20 september 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ,

Op maandag 18/09/2017 om 15uur39 heb ik twee decoratie kaders gekocht van action in Stadsfeestzaal antwerpen , precies 9 minuten later ben ik teruggegaan naar de winkel nadat ik gezien had dat een van de kaders beschadigd was ( zie de foto ) ik werd door mevrouw Samantha geholpen die mij eigenlijk heel slecht en onvriendelijk heeft geholpen , die wou dus geen omruiling doen omdat ik de artikel moest zien en controleren voor dat ik afreken volgens haar , ik ging vanuit dat deze een nieuwe artikel is maar geen tweedehands , waarom zou ik dan double checken en goed kijken voor dat ik iets koop van een winkel die alleen nieuwe artikels verkoopt ?
Als ik het paar dagen later heb teruggebracht , is wel te verstaan dat ik het misschien had gebruikt of wat dan ook , maar deze is binnen 9 minuut letterlijk terug gebracht en toch is de omruiling geweigerd , misschien ligt het aan de kwaliteit van de product bijvoorbeeld ? Of anders ligt het aan de manier hoe de producten geplast zijn in de winkel en dat ze op een of een andere manier makkelijk beschadigd kunnen worden ?

Ik vraag u vriendelijk om deze goed te kunnen bekeken en even logisch denken om een eerlijk oplossing voor mij te kunnen vinden.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn wanneer de klant op de juist manier behandeld word , en op een correcte en vriendelijke manier geholpen word , ook als het een verveling situatie is ik vind wel dat de klantendienst of de managers de kalnt op een vriendelijke manier en glimlach moeten helpen , niet anders om , de kalnt is al teleursteld met de kwaliteit van de product en het ongemak van de situatie , toch komt nog onvriendelijkheid en onprofessioneelisme van de klantendienst en managers er bij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-be/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yassine1986