Klacht: Slechte en kapotte accomodatie

op 14 juli 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij verblijven momenteel in een zogenaamd ‘kindvriendelijk’ huisje
Het is alles behalve dat
Van kapotte kasten, tot uitstekende spijkers in het bruggetje en zulk hoog gras dat de bloeiende klaver een geweldig feest is voor bijen en wespen
Na op de 2e dag geconstateerd te hebben dat de droger kapot was, zijn ons diverse smoezen verteld. Daarnaast hebben we juist specifiek een huisje geboekt met wasmachine en droger juist omdat dat handig is met 2 kleine kinderen en het strand
Inmiddels zijn we een week verder en kunnen we nog 3 dagen genieten van onze vakantie en is er eindelijk het gras opgelost en op een provisorische wijze ook de gevaarlijke uitstekende spijkers
Na elke dag te zijn wezen klagen over de wasmachine horen we dagelijks een nieuw excuus:
* eigenaar moet het oplossen
* collega zou het voor uw komst al opgelost hebben
* onderdeel is niet binnen
* reparateur heeft geen tijd etc..

Ook de parkmanager regelt niks.

Wat gaan we hieraan doen? Het is een zware domper op onze vakantie

Mvg
Wendy roepers

Compensatie en een oplossing

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 29 juli 2016 om 12:57 geantwoord

Heeft op 03 augustus 2016 om 18:16 geantwoord

ik heb nooit een akkoord gegeven op deze oplossing.
Daarnaast word ik nu door Roompot gedwongen om nog een vakantie te boeken en meer geld uit te geven, wat wij niet hebben. Ook was door de receptioniste beloofd het bedrag op mijn rekening bij te schrijven.
Ik vind het jammer dat Roompot zelf geen moeite neemt om een telefoontje hieraan te wagen
Het is een domper op onze vakantie

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy Roepers