Klacht: Slechte dienstverlening

op 05 april 2015 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al sinds gisteren geen warm water meer, hebben rond 18.00 uur gebeld en aangegeven dat de bel het niet doet dus dat de monteur ons moet bellen op een 06 nr. zodat wij de deur open kunnen doen voor hem. Rond 21.00 uur hebben wij weer gebeld, de monteur zou er zo aankomen, rond 23.00 uur hebben wij weer gebeld, de monteur heeft voor een dichte deur gestaan. Erg teleurstellend aangezien wij duidelijk hebben doorgegeven dat de bel het niet doet en hij ons moet bellen. Een hele dag gewerkt, niet kunnen douchen en dus vies je bed in, in een ijskoude kamer! Vanochtend om 08.00 uur zou de monteur hier zijn, eerste werk. Om 09.00 uur met Walter bos gesproken, hij ging de monteur bellen (wederom gaf hij aan dat nergens stond dat de bel het niet doet, schande! Want dit hadden we inmiddels al 3x doorgegeven). Hij belt terug met nieuws dat de monteur er rond 12 uur is. TE LAAT want zoals gisteren avond al aangegeven moeten wij zo naar een PAASbrunch. Nu dus zonder ons te hebben kunnen douchen! Belachelijk slechte dienstverlening! Na 4x bellen en loze afspraken van jullie moeten wij nu dus naar een paasbrunch zonder dat wij ons lekker hebben kunnen opfrissen. Zeer teleurstellend, zeer niet klantgericht!

Gewenste Oplossing:

Als er binnen een half uur iemand staat zodat wij toch nog even snel kunnen douchen voor we weg moeten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energiewacht over deze klacht.

Bericht van Energiewacht

1 jaar geleden - Beste Davey1992, We hebben uw klacht doorgezet naar Energiewacht. Wij zijn Energiewacht Groep, een collega van Energiewacht Groep. We hebben Energiewacht gevraagd zo snel mogelijk te reageren. Met vriendelijke groet, Energiewacht Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Davey1992