Klacht: Slechte deal kerstboom

op 21 december 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb 11 december de kerstboom opgehaald en ben zwaar teleurgesteld in de bomen die daar waren vergeleken in wat er aan mooie woorden in de deal stonden. We moesten er even voor rijden en eindelijk aangekomen bleken er echt kleine bomen te zijn waar uit we moesten kiezen. Schots en scherm en zeker geen AA kwaliteit zoals beweerd werd in de deal. De boom die we hebben gekozen was naar mijn mening niet een hele mooie, maar ik moest wel want ik had immers al €24 vooruit betaald. de boom werd niet netjes in een net ingepakt maar half in plastic zak. Waardoor we de boom heel moeilijk in onze auto moesten vervoeren en de boom hierdoor veel naalden in de auto verloor ( troep in de auto).
De man die de boom aan ons gaf zei dat een vrachtwagenet nieuwe bomen de levering niet op tijd had kunnen leveren en dat die de dag erop zou komen. Wij hadden al veel gereden en het was voor ons onmogelijk om die reis nog eens te maken. Al met al zijn we zeer teleurgesteld in de communicatie van Groupon en wat we in de werkelijkheid aan kwaliteit kerst boom hebben aangetroffen!! We balen echt dat we de deal hebben gesloten!

Ik wil een tegemoetkoming of mijn geld van €24 terug. Ik kijk nu maar een lelijke boom.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 18 maart 2013 om 14:13 geantwoord

Beste Mariam,

Volgens ons systeem is het probleem inmiddels opgelost. Het aankoopbedrag is teruggestort op uw rekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Mariamvanderhelm