Klacht: Slechte cursus

op 01 april 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik volg sinds kort de cursus economie, helaas valt deze erg tegen. Er zitten veel spelfouten in en de uitleg is onduidelijk. Ook werd mij verteld dat ik persoonlijke begeleiding zou krijgen door een vakdocent, dit stelt niet veel voor. Het enige is dat diegene de antwoorden die ik fout heb bij mijn ingestuurde huiswerk aangeeft, wat ik ook wel zelf zou kunnen doen. Kortom, niet het geld waard.

Voor een cursus waarbij je vrijwel geen begeleiding krijgt, vind ik het veel te duur.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Buijse, Het spijt ons te moeten vernemen dat u tegen problemen aan loopt. Als u voorbeelden door kunt geven van fouten in het lesmateriaal kunnen we inhoudelijk ingaan op uw klacht. Vriendelijk verzoeken wij u de voorbeelden te sturen naar info@nha.nl. We zullen uw bericht vervolgens direct doorzetten naar de eindverantwoordelijke ter beoordeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice NHA

Bericht van NHA

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Buijse, Tot op heden hebben wij nog geen reactie op ons eerdere bericht mogen ontvangen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons alsnog concrete voorbeelden te sturen van fouten in het lesmateriaal? Dit kan via info@nha.nl Met vriendelijke groet, Klantenservice NHA

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 02 mei 2017 om 08:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door xcelesteb