Klacht: Slechte cursus Arduino programmeren

op 30 juni 2020 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Vanaf begin april 2020 volgde ik de cursus Arduino programmeren van NHA, een cursus die in principe ongeveer 6 maanden in beslag neemt. Op 7 mei schreef ik een aangetekende brief aan directeur Rob Frencken met de mededeling dat ik met de cursus wil stoppen en dat ik mijn cursusgeld terug wil. Reden: veel fouten in het leerboek, onvindbare errata, ontbrekende elektronische onderdelen, uiterst trage en onvoldoende ondersteuning en slecht leesbare lesafbeeldingen. Na 20 dagen (!) kreeg ik van NHA medewerker F. Deckers een brief met vooral vage antwoorden. Ik schreef opnieuw een brief, waarin ik herhaalde dat ik met de cursus wil stoppen en dat ik mijn cursusgeld terug wil. Nu, bijna vier weken heb ik nog steeds niets van NHA gehoord.

Als ik mijn cursusgeld (€ 324,-) terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 07 juli 2020 om 09:02 geantwoord

Naar aanleiding van de melding van onze cursist in Klacht.nl heeft de verantwoordelijke afdeling de klacht in behandeling genomen en een onderzoek opgestart. Nadat het onderzoek is afgerond is er contact opgenomen met de cursist om ontbrekende gegevens op te vragen zodat we met de complete gegevens de cursist verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, NHA Opleidingen

Heeft op 07 juli 2020 om 10:47 geantwoord

Dit standaardbriefje gaat totaal niet in op mijn klachten. Bovendien is er tot nu toe (7 juli 2020 10.45 uur) nog helemaal geen contact met mij opgenomen, dus waar de zinssnede over ontbrekende gegevens op slaat, is totaal duister.

Bericht van NHA

4 maanden geleden - Reeds heeft de eindverantwoordelijke van de studie nogmaals contact opgenomen met de kandidaat. De kandidaat heeft een reductie ontvangen op de studiekosten, en is hierover schriftelijk bericht. Met vriendelijke groet, NHA Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Katalyse