Klacht: Slechte communicatie via mail, erg misleidend!

op 05 juli 2019 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Beste Fletcher,

Ik ben al jaren klant bij u, ik kom jaarlijks zelfs maandelijks en soms meerdere malen per maand, bij jullie samen met me vriendin.

Vandaag 30-06-2019 had ik dan ook weer een kamer bij jullie geboekt met early check in zoals altijd. Ditmaal omdat ik 3 jaar samen ben met me vriendin. Ik ben een uiterst tevreden gast en voel mij zeer welkom bij jullie.

Vandaag alleen niet. Ik had voor vandaag gevraagd, zie mijn mail van dinsdag 25-06-2019, versiering van mijn kamer en de mogelijkheden hier in. Antwoord was; voor de versiering zullen wij wat leuks doen, dit is kosteloos.

Helaas was er niets aan versiering gedaan, wel een lieve kaart. Begrijp me niet verkeerd, het gaat me hierbij niet om het geld, ik zou er zelfs voor betaald hebben. Ik had hier iets anders verwacht aangezien mij werd aangegeven dat jullie wat leuks zouden doen, in de zin van versiering zoals je het woord schrijft. Als dit geen optie was, zou ik zelf met wat versiering aangekomen zijn, was ook geen probleem geweest.

Tweede vraag wat ik stelde was, een ontbijtje op bed. En wat zijn de mogelijkheden hierin? Antwoord hierop was; Dat is mogelijk tegen een betaling van €5,- roomservicekosten.

Ik ging er dus vanuit dat ik een ontbijtje op bed voor €5,- zou krijgen. Ik kon hier verder niet uit opmaken wat voor soorten ontbijt jullie hadden en wat er geserveerd zou worden.

Hierop gaf ik aan in de daarop volgende mail, dat wij er tussen 10:3011.00 zijn en of het mogelijk is, dat wij het ontbijtje om 12.00 konden krijgen. En omdat het voor mij onduidelijk was vroeg ik, wat er allemaal in het ontbijtje zat?

Antwoord hierop was; De early check-in is tussen 11:00 en 12:00. De ontbijt roomservice is normaal gesproken tot 10:00, maar ik heb aan mij collega gevraagd of ze iets kan klaarmaken voor u zonder rund en varkensvlees.

Niet het antwoord die ik wilde krijgen. Ik wist niet watvoor ontbijtje ik kon krijgen en ging er dus vanuit dat het voor €5,- was.

Bij uitchecken van de kamer rond een uur of 20.30 vandaag schrok ik enorm van de te betalen bedrag. Ik kreeg te horen dat ik €42,- moest betalen, later is dit gecorrigeerd naar €32,-. Early check in van €10,- en €13,- voor twee sneetjes brood en een kom soep. Die eerder genoemde €5,- voor de roomservice waar ik dus pas achter kwam bij het uitchecken wat dit inhield.

Als ik duidelijk de mogelijkheden had gekregen van wat het ontbijtje op bed inhield en wat er allemaal in het ontbijtje zat, dan had ik een juiste keuze kunnen maken. Ik kon dat bij deze niet. Wellicht had ik dan niet voor het ontbijtje betaald om heel eerlijk te zijn en had ik wellicht iets anders georganiseerd, zoals een high tea!

Ik heb meerder malen niet de juiste antwoorden op mijn vragen gehad zoals je hieronder ook kan terug lezen. De meneer die mij hielp bij de receptie bij het uitchecken, zei tegen mij dat hij het een duidelijke en logische antwoord vond wat er beschreven stond in de mail over de roomservicekosten van €5,-. Maar ik denk dat het juist belangrijk is dat wij als gasten begrijpen wat er beschreven staat en niet andersom.

Nogmaals ik kom vaker bij jullie, dit is mijn eerste slechte ervaring en daar baal ik enorm van.

Daarnaast ben ik erg teleurgesteld. Ik heb deze mail al 2 keer gestuurd naar Fletcher Leidschendam en [email protected] maar nog steeds geen reactie gehad.

Niet eens een reactie dat jullie het gezien hebben en in behandeling hebben. Terwijl jullie normaliter altijd heel snel reageren.

Ik hoop graag van u te horen.

Sherwin

Als ik een tegoed krijg. Ik zou nooit voor mijn ontbijt betaald hebben als ik wist dat ik €20,- moest betalen voor 2 sneetjes brood en een kom soep!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sherwin14