Klacht: slechte communicatie verstoord treinverkeer

op 08 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op zondagmiddag 7 mei traject Heerlen-Maastricht en Sittard vallen treinen uit. Er worden bussen ingezet. We worden naar de voorkant van het station gedirigeerd (wordt niet omgeroepen, horen we van één van de weinige NS conducteurs)De NS bus is er vlot. Arriva?! We horen van een NS conducteur dat de Arrivabussen aan de achterkant van het station zullen komen. Helaas, geen bus te zien. Informatie vragen? Geen Arriva conducteur te bespeuren. De mevrouw achter het informatieloket wéét van niets: “oh, er komen bussen, wanneer? Kan ik niet zeggen, dat regelen de machinisten onder elkaar. Na een uur van het kastje naar de muur te worden gestuurd, heb ik via vrienden het probleem moeten oplossen.

Goede, duidelijke communicatie binnen de Arriva medewerkers zélf ( handvaten voor communicatie en een duidelijk plan wat te doen wat er mis loopt) en vooral naar de klant toe, én zichtbare medewerkers. Dit laatste liever dan digitale borden met de aangegeven vertrektijden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 08 mei 2017 om 12:26 geantwoord

Beste Mevrouw Sterkenburgh,

Jammer om te lezen dat je gisteren geen goede communicatie over de verstoring hebt ervaren. Ik begrijp je frustratie en bedankt voor het delen van je feedback. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat deze ter evaluatie meegenomen kan worden. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Zodoende kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk merk je in de toekomst verbetering.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^MR
Webcareteam Arriva