Klacht: Slechte communicatie en valse beloftes bij storing die buurt treft.

op 13 september 2017 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Dinsdagochtend 9.30 werd bij mij en mijn buren de internetverbinding ( bellen internet en TV) verbroken. Klantenservice gebeld, samen met de medewerker mijn eigen systeem getest. Alles in huis in orde, waarschijnlijk draadbreuk, zei hij.
Nadat nog meer buren aangaven ook geen internet te hebben opnieuw gebeld. Monteur komt woe ochtend. Alle buren geven ook aan dat er een monteur komt. Opnieuw gebeld en aangegeven dat op diverse adressen een monteur zou komen en dat het misschien niet zinvol is als er morgen 4 busjes staan terwijl het duidelijk dat de oorzaak ergens in de straat zit en niet bij de mensen thuis. Medewerker is het met mij eens en zegt dat als bij het eerste adres blijkt dat het een externe storing is alle monteurs worden afgebeld. Ook geeft de medewerker aan dat er ’s middags iemand naar de buurtcentrale gaat kijken. Mocht het opgelost worden zou ik dat horen. Geen bericht dus ’s avonds maar weer gebeld over de stand van zaken. Medewerker geeft aan dat er niets gebeurd is vandaag. Eerst moet op de monteur gewacht worden.
Woensdagochtend staan er 3 busjes op het woonerf. Chauffeurs kijken elkaar verbaasd aan. Na de chauffeurs aangesproken te hebben blijkt dat ze ca 30 meldingen in mijn buurt hebben. Er is dus blijkbaar geen enkele interne communicatie over dit soort individuele klachten.Terwijl ik de huisnummers had doorgegeven.Een monteur meet in de buurtcentrale kortsluiting in een aantal leidingen.
Dan weet één van de monteurs te melden dat vrijdag een monteur komt die kundig is voor de buurtcentrale.Stel je voor dat is 4 dagen na het melden van de storing. Dan lijkt er ’s middags wat te gebeuren, ik krijg een sms dat om 18.37 de storing verholpen zou zijn. Om 19.15 maar weer gebeld over de stand van zaken omdat er nog steeds geen signaal is. “Dan zijn ze een beetje te enthousiast geweest over hoe snel het klaar zou zijn, excuses.” Op de vraag, wanneer dan wel, kon de medewerker geen antwoord geven. Ik kan helaas niet meer voor u doen.
De mensen die de problemen daadwerkelijk moeten oplossen zitten veilig verstopt achter de medewerkers van de klantenservice en de monteurs mogen de boze klanten weer tot rust brengen. Maar de werkelijk verantwoordelijken blijven buiten het gezichtsveld van de trouwe KPN klant.
Voor mij voelt het alsof er een stukje Sovjet Unie is neergedaald binnen de KPN gelederen.

Als mijn internet verbinding het gewoon weer doet en KPN klare wijn schenkt over wat ze gaan doen en wanneer. In mijn ogen een vraag waar je als klant gewoon recht op hebt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B Kolthof