Klacht: slechte communicatie en service

op 28 april 2017 over Rofra Home in de categorie Horeca

Wij hebben vorig jaar in de Rofra winkel in Capelle ad IJssel een bank besteld. Wij hebben daar meteen ook aangegeven dat de bank niet eerder dan de 2e week van 2017 geleverd kan worden en ook alleen op een maandag of in de weekenden omdat wij niet voor een 2 zits bank waar wij ruim 1200,00 voor betalen ook nog eens een vrije dag gaan nemen van het werk dit ook ivm een verhuizing en verbouwing dat was geen probleem. Wij hebben toen aangeboden de bank meteen in de winkel te betalen maar dat hoefde niet, alleen de transportkosten vooruit betalen was voldoende. Wij zijn daarna in December tot tweemaal toe benaderd dat de bank klaar stond om geleverd te worden waarbij wij bij beide keren ook hebben aangegeven dat dat niet de afspraak was en wij de bank nog niet konden hebben. Na nogmaals bericht te onvangen in December dat de bank klaar stond en zelf ook al een datum doorgegeven werd wanneer hij bezorgd zou worden, heb ik telefonisch contact opgenomen met de transporteur van Rofra om aan te geven dat leveren op een dinsdag niet de afspraak was. Meneer aan de telefoon reageerde behoorlijk onvriendelijk en gaf aan dat hij dan de bank door een externe maatschappij moest laten bezorgen. Hierover ook een mail ontvangen dat er contact met ons opgenomen zou worden. Daarna helaas helemaal niets meer vernomen, Januari niet, Februari niet, Maart niet. Dus wij waren er klaar mee we konden verder niemand bereiken en hadden het al helemaal gehad met de service. Hebben toen maar ergens anders een andere bank gekocht. Tot we opeens op 26 April 2017 een email kregen waarin werd aangegeven dat wij de bank tot op heden nog niet helemaal hebben voldaan( welke minimaal 5 werkdagen voor levertijd voldaan moest zijn, maar tja als je geen datum van levering te horen krijgt…..) Ik meteen gebeld, helaas dat het meisje welke we aan de telefoon kregen mij niet kon helpen werd er beloofd dat mijn feedback doorgegeven werd en er contact opgenomen zou worden. Wat treft onze verbazing, wij krijgen de volgende dag een email met daarin verkeerde doorgegeven informatie van hun eigen collega Iris Wijnberg maar ook dat wij een overeenkomst hebben getekend en die wel moeten nakomen en wij niet kunnen annuleren (hallo!! we horen ruim 4 maanden niets meer van Rofra!!) ( schijnbaar begrijpen zij niet dat wij dat ook wilden maar dat vanuit Rofra eens achter de oren gekrapt moet worden wie de overeenkomst niet na kwam?) Daarbij ook totaal geen excuses of iets dergelijks, tevens geen afzender naam en telefonisch totaal niet te bereiken ( je krijgt niet eens een nummer)

Wel is er vermeld alsnog binnen 5 dagen te betalen, leuk ook als koningsdag en het weekend er tussen valt en de dagen dus al voorbij zijn zonder dat je iemand kan spreken. En daarbij betalen? En het risico nemen daarna weer maanden niet meer te horen terwijl we nog steeds geen leverdatum hebben…..niet dus.

Een excuses vanuit Debiteuren om ons zomaar te beschuldigen van valse informatie welke hun eigen collega Iris Wijnberg niet goed doorgegeven heeft

Wederzijds afscheid nemen en het hierbij laten. Wij betalen de bank niet want willen hem inmiddels geen eens meer hebben.
De transportkosten welke we al betaald hadden bij aanvraag mogen ze houden.

Het bedrijfsbeleid m.b.t. klantvriendelijkheid en communicatie herzien.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door den Hartog - de Waal