Klacht: Slechte communicatie en nog geen terugbetaling

op 15 juni 2017 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

1-Juni een access point besteld met een levertijd 1-2 werkdagen.
Geen track&trace ontvangen na een paar dagen. Toen toch maar aan het mailen gegaan. Blijkt dat die niet meer op voorraad was en of ik akkoord ging met een levertijd van 20-25 werkdagen. Natuurlijk niet akkoord gegeven aangezien ik iets had besteld wat binnen een paar dagen binnen zou moeten zijn. Na één werkdag was dit toch in werking gesteld terwijl ik geen akkoord had gegeven. Uiteindelijk is de order geannuleerd en het aankoopbedrag zou teruggestort worden. Inmiddels weer een week verder en nog geen geld. De communicatie van het bedrijf is ronduit slecht, er wordt pas na wat aandringen een reactie gegeven. Kortom voorraad klopt niet (kan gebeuren), maar er wordt gewoon niet gereageerd. Zelf status in de gaten houden want Cheaptech houd je niet op de hoogte en dus moet je achter je aankoop aan.

Wanneer ik mijn aankoopbedrag retour heb.
Als de voorraad niet klopt hadden ze een alternatief kunnen
aanbieden ipv te vragen of ik akkoord ga met 25 werkdagen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar cheaptech.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door cheaptech.nl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat cheaptech.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cheaptech.nl

Heeft op 16 augustus 2017 om 16:06 geantwoord