Klacht: slechte boek meegekregen

op 08 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Geachte Van Dijk,

Ik heb boeken besteld bij jullie. Het zijn goeie boeken. Maar 1 daarvan als ik naar de volgende bladzijde sla. scheurt het rustig aan de onderkant..
Terwijl ik het zorgvuldig en rustig doe. Als ik zo naar mijn boek kijk is het gewoon niet goed vastgebonden. Het is een werkboek. Ik testte het bij mij klasgenoten uit. Bij hun waren er geen klachten. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Pas toen school begon keek ik erna. En zag ik de probleem

Als ik een nieuwe boek krijg waar ik recht op heb. Kerntaak 1 Goederenstroom en voorraad beheren theorie heet het.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 08 september 2016 om 12:52 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend dat je een beschadigd boek hebt ontvangen.

Wij doen onze uiterste best de boeken te controleren voordat ze verstuurd worden. Helaas kan het voorkomen dat er toch een boek door de controle komt, terwijl dit niet had mogen gebeuren.

In jouw VanDijk account kan je het boek opgeven als beschadigd. Je zult dan een vervangend exemplaar ontvangen.

Wij bieden onze excuses aan!

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door aathis