Klacht: Slechte bezorging

op 09 augustus 2016 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste dhr/mevr

Ik deed een bestelling bij Dominos in Eindhoven. Ik kon mijn bestelling bijhouden op de pizza tracker. Deze werd ineens niet meer geladen dus ik nam aan dat deze onderweg was. Totaal niet dus. Ik ben een uur later maar aangefietst naar het filiaal. Eenmaal aangekomen word mij verteld dat de bezorger op het foute huisnummer stond. Die ik wel degelijk goed had ingevuld. Ik kreeg geen excuses. Geld terug. Of een vergoeding. NIKS. Alleen maar een halfwarme pizza en een rotgevoel. Ik bestel hier nooit meer.

Mvg

Frank Franssen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn excuses krijg of een evt vergoeding. Het draait om het kleine stukje respect naar de klant toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FrankieFranssen