Klacht: Slechte bezorging

op 01 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna wekelijks mis ik wel een krant in de bus. Ik heb vaker een klacht ingediend. Ik verwacht dat er nu eens effectieve maatregelen worden genomen.
Ik hoor graag even terug hierover.
Groet,
Carlos Sonderen

Gewenste Oplossing:

Als ik conform mijn abonnement waar ik voor betaal ook dagelijks een krant ontvang, en mijn klacht serieus genomen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 augustus 2016 om 08:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Sonderen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft vaker problemen te hebben ondervonden met de bezorging.

Wij vinden het vervelend om dit te vernemen en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit bij ons te blijven melden, want dan alleen weten wij hoe het gesteld is met de bezorging en kunnen wij de nodige maatregelen ondernemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door CSO