Klacht: Slechte bezorging

op 26 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al meerdere klachten door gegeven over het niet ontvangen van de krant. En hebben nu zoiets van stoppen met de telegraaf. Het wordt bijna frustrerend om elke ochtend met spanning te kijken of hij in de bus ligt.

Wij willen het abonnement graag stop zetten maar de telegraaf werkt hier niet aan mee, sterker nog het abonnement wordt bij elke klacht met een dag verlengd. Wij vinden dat niet netjes en zouden graag van het abonnement af willen. De klachten afhandeling is een standaard bericht en nemen de klager niet serieus.

Klagen over de bezorging kunnen we beter niet meer doen want dan wordt het abonnement steeds verlengd.

Gewenste Oplossing:

Wij zouden graag zien dat het abonnement per direct gestopt wordt dat wij verlost worden van de ergenis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juli 2016 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Tichem,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vaker problemen ondervindt met de bezorging.

Onze excuses voor dit ongemak.

Volgens onze admnistratie is sinds de startdatum van het abonnement enkel twee keer een bezorgklacht doorgegeven. Uiteraard zijn dit er twee te veel.

Wij zijn echter wel afhankelijk van de bezorgklachen die wij binnenkrijgen, want dan alleen weten wij hoe het is gesteld met de bezorging.

Wij adviseren u daarom ten zeerste om altijd uw bezorgklachten door te geven. Dit kunt u rechtstreeks bij ons doen via het telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/.

Het abonnement dat u heeft afgesloten betreft een tweejarig contract. U heeft daarbij ook gratis een Ipad van ons ontvangen. Een voorwaarde is dan dat het abonnement niet vervroegd beeindigd kan worden.

Wij willen u ervan verzekeren dat wij er alles aan doen om de bezorging binnen de kortste keren weer op het gewenste niveau krijgen.

Wij hopen op uw begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Tichem