Klacht: Slechte bezorging

op 01 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 juli 2016 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nagtegaal,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak.
Wij zien dat u de melding heeft doorgegeven. Zodra u een melding doorgeeft, wordt dit ook gelijk doorgezet naar het distributiecentrum. Hier wordt gekeken naar het probleem en een oplossing gezocht. Wij gaan er vanuit dat dit probleem zo spoedig mogelijk is opgelost. Wij wensen u een heel fijn weekend!
Groet, Monique

Alle klachten die gemeld zijn door Joopnagtegaal