Klacht: Slechte bezorger GLS

Op 26 mei 2016 zou er een pakketje via GLS bij mij bezorgd worden (ik volgde dit pakketje via track en trace). Toen ik na mijn werk thuis kwam keek ik online naar de track en trace en daar stond pakketje bezorgd. Dus ik denk kijk nog voor de zekerheid in de brievenbus het is namelijk een pakketje waar ik voor moet tekenen. In mijn brievenbus lag geen pakketje. Ik heb toen het bedrijf gebeld waar ik het pakketje van moest ontvangen en die waren ook verbaasd zouden contact opnemen met GLS om het pakketje op te sporen en mij vast een nieuwe doen toekomen. Later kreeg ik bericht van dit bedrijf dat de bezorgen van GLS heeft aangeven dat het pakketje in de verkeerde brievenbus bezorgd was en of ik daar langs wilde gaan ik met mijn goede gedrag daar langs gegaan maar geen pakketje voor mij was daar bezorgd.

Die zelfde avond krijg ik een melding van GLS het tweede pakketje van dit bedrijf is onderweg naar mij, gelukkig nu op vrijdag dan ben ik ’s ochtends vrij. Vrijdag ochtend iets na 08:00uur gaat mijn telefoon de GLS bezorger hij belt mij met een dreigende toon op hij heeft weer pakketje voor mij in de bus liggen waarop duidelijk staat dat er voor het pakketje getekend moet worden. Hij zegt dat hij het wel bij mij bezorgd heeft maar dat hij vandaag rond 12:00 er weer is en dat hij mij dan wel aan de deur spreekt. Ik schrik zo van dit telefoontje dat ik het bedrijf van mijn pakketje bel en aangeef wat er gebeurd zij geven aan met deze klacht naar GLS te gaan en dat ik de deur niet open hoef te doen en dat een ander ook het pakketje voor mij mag aanpakken. Rond 12uur staat de bezorger van GLS voor de deur op dat moment is mijn vriend ook bij en iemand van de woningbouw dus ik voel mij zeker genoeg om open te doen. Hij zegt dat hij het pakketje bij 234 bezorgd heeft of ik daar langs wil gaan (dit is overigens een ander huisnummer dan dat het bedrijf mij had laten horen) maar ook daar was geen pakketje voor mij. Maar gelukkig ik had nu 1 pakketje en ik dacht dat alles goed was.

Helaas was er iets stuk in mijn pakketje en moest het pakketje opnieuw opgestuurd worden ik krijg weer een mail van GLS pakketje onderweg schijnbaar is de bezorger 3 juni aan mijn deur geweest en toen was ik niet thuis en vond ik een niet thuis bericht in mijn deur. Ik heb toen online aangegeven dat ik er vandaag, 6 juni wel zou zijn.

Vandaag rond 12 uur ging de bel en was het de GLS bezorger met een pakketje ik zeg ik kom er aan ik woon 3 hoog pakte mijn slippers en loop de trap af. Terwijl ik de trap afloop zie ik terwijl ik op de tweede verdieping loop de bezorger in zijn auto stappen en weg rijden en vind ik een niet thuis bericht in mijn brievenbus. Ik heb hierover direct het bedrijf van mijn pakketje gebeld en zij zouden mijn klacht doorzetten. Daarnaast heb ik de bezorger 2 keer gebeld maar hij nam niet op en belde ook niet terug.

Maar ik snap niet goed hoe dit in hemelsnaam kan?

Ik ben tevreden als deze bezorger niet meer bezorgd in mijn wijk en dat er een andere normale bezorger komt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door xDafne