Klacht: Slechte bereikbaarheid voor Nederlander in buitenland en niet nakomen van afspraken

op 27 juni 2016 over Aegon in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Jacobus van Gaalen, Ik begrijp heel goed dat het vervelend is als u ons niet goed kunt bereiken en dat u afspraken graag bevestigd ziet. Ik heb u hierover geprobeerd te bellen, maar helaas kon ik u niet bereiken. We proberen het morgen nogmaals. Met vriendelijke groet, Gesina Aegon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 29 juni 2016 om 08:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jacobus van Gaalen,

Wij hebben rechtstreeks contact met u gehad via e-mail. U heeft ook aangegeven liever één contactpersoon te willen. De betreffende afdeling neemt verder contact met u op. In deze brief staat ook de contactpersoon waaraan u voortaan vragen kunt stellen. Hopelijk heb ik u eerst zo voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Eric
Aegon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door cotyvangaalen@gmail.com