Klacht: Slechte bereikbaarheid en niet leveren

op 09 augustus 2017 over Wrapfolie.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Na veel speurwerk hebben we het telefoonnummer van de eigenaar van http://www.wrapfolie.nl gevonden. De eigenaar van http://www.wrapfolie.nl is ook de eigenaar van http://www.autowrapper.nl op die pagina staat dat hij telefoonnummer 06 292 85 280 heeft. Tip aan iedereen die met Pay Pal betaald heeft. Vecht de betaling aan via de website van Pay Pal. Zo wordt de betaling van Pay Pal naar http://www.wrapfolie.nl bevroren. Meld bij Pay Pal dat je niets geleverd hebt gekregen. Dan moet de leverancier het tegendeel bewijzen. ALs hij dat binnen 1 maand niet kan, wordt automatisch je geld teruggestort.

Ik lees dat nog steeds veel mensen worden gedupeerd door http://www.wrapfolie.nl. Geef de mensen bovenstaande tip en telefoonnummer. De eigenaar van http://www.wrapfolie.nl negeert stelselmatig zijn telefoon. Maar blijkbaar vindt hij zijn website autowrapper.nl wel belangrijk.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wrapfolie.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wrapfolie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Spit