Klacht: Slechte bereikbaarheid en niet leveren

op 09 augustus 2017 over Wrapfolie.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Na veel speurwerk hebben we het telefoonnummer van de eigenaar van https://www.wrapfolie.nl gevonden. De eigenaar van https://www.wrapfolie.nl is ook de eigenaar van https://www.autowrapper.nl op die pagina staat dat hij telefoonnummer heeft. Tip aan iedereen die met Pay Pal betaald heeft. Vecht de betaling aan via de website van Pay Pal. Zo wordt de betaling van Pay Pal naar https://www.wrapfolie.nl bevroren. Meld bij Pay Pal dat je niets geleverd hebt gekregen. Dan moet de leverancier het tegendeel bewijzen. ALs hij dat binnen 1 maand niet kan, wordt automatisch je geld teruggestort.

Ik lees dat nog steeds veel mensen worden gedupeerd door https://www.wrapfolie.nl. Geef de mensen bovenstaande tip en telefoonnummer. De eigenaar van https://www.wrapfolie.nl negeert stelselmatig zijn telefoon. Maar blijkbaar vindt hij zijn website autowrapper.nl wel belangrijk.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wrapfolie.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wrapfolie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Spit