Klacht: Slechte behandeling na aankoop bloemen

op 23 juli 2017 over Deen in de categorie Supermarkten

Ik heb net een volendamse boeket gekocht a 15 eu
Aan de balie zag ik dat alle rozen bruine bladeren hadden.
Dat heb ik netjes tegen de chagrijnige medewerker achter de balie verteld.
Waarop zij reageerde tja het wordt net aangeleverd vanuit hoorn.
Daar neem ik geen genoegen mee maar na alle boeketten te hebben bekeken zag ik dat ik de mooiste bos van alle had.
Ik heb mevrouw gevraagd er nieuwe rozen in te steken aangezien ik op verjaardag moet.
Mevrouw ging daar niet mee akkoord of überhaupt op in.
Vervolgens heeft ze de papier die ze er net afgescheurd had er gewoon weer omheen zodat het leek op een bos bloemen die van de fiets gevallen is.
Buiten gekomen en bedaard van de schofterige manier dat ik net behandeld was waaide de gescheurde papier er ook nog eens af.
Toen was ik er klaar mee.
Ik ben terug gegaan en gevraagd naar een oplossing..die was snel gevonden mevrouw pakt de telefoon en belt dr collega voor terug gave van mijn geld waar ik nooit om gevraagd heb en zonder woorden zwaaide ze naar me met het geld geen excuus geen fijne dag niks.
Deze mevrouw zou van de Deen een verplichte cursus moeten ondergaan omgaan met klanten.
Dus nu thuis gekomen zonder bloemen voor de jarige en ook niet genoeg tijd meer om elders een bos te halen

Dat mevrouw een verplichte cursus krijgt en ik wil wel een fatsoenlijke bos kado voor de schofterige behandeling

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 24 juli 2017 om 11:21 geantwoord

Geachte heer Parry,
Hartelijk dank voor uw reactie. Uw betrokkenheid wordt zeer op prijs gesteld.
Wat vervelend om te horen dat u niet klantvriendelijk bent geholpen. Wij hebben uw reactie overgenomen in ons eigen klanten reactie systeem en doorgestuurd naar de bedrijfsleider van het filiaal. Zo gauw wij een reactie krijgen van de bedrijfsleider nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Groet, Team Deen Online, Brigitte

Alle klachten die gemeld zijn door Martin parry