Klacht: Slechte behandeling door Syncasso medewerker

op 12 februari 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Heb bericht gekregen van syncasso inzake een openstaande vordering. Hier een betalingsregeling voor getroffen. Zou proberen voor eind januari alles betaald te hebben. Dit werd later omdat dit midden in de week viel. Op maandag 5 februari krijg ik echter een brief met daarin meteen een dagvaarding en nog eens een hoge kostenpost. Hierover contact opgenomen en gevraagd of ze mee wilden denken. De medewerker was niet voor rede vatbaar en zag mij liever voor een auto springen dan meedenken in oplossingen. Hij gooide zelfs de hoorn op de haak. Fijne medewerkers daar!!!

Wanneer ze is fatsoenlijk leren meedenken in oplossingen en klanten fatsoenlijk te woord staan aan de telefoon.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

10 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht1969