Klacht: Slechte behandeling bij de garderobe

op 04 april 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Ik kom al enige tijd iedere maandag bij Holland Casino Scheveningen en aangezien ik altijd een klein handbagage koffertje bij me heb (wegens werkzaamheden waarbij ik altijd een laptop en boeken bij mij heb, en dit voor mij te zwaar is om te dragen, heb ik hiervoor vaak mijn koffertje bij mij), wordt ik altijd heel goed behandeld bij de garderobe en willen ze mijn koffertje altijd daar neerzetten, tot maandagmiddag 4 april tussen 14:00 en 15:00. Zoals iedere maandag loop ik allereerst naar de garderobe om mijn jas en koffertje af te geven, maar tot mijn verbazing zegt de dame achter de balie op een geërgerde, onvriendelijke toon dat ze geen koffers aannemen. Dus ik leg haar uit dat ik hier iedere maandag kom en dat dit nog nooit een probleem is geweest. Uiteindelijk wil ze dan toch met veel gezucht en gesteun mijn koffertje voor deze ene keer wel aannemen, maar ik moest niet denken dat dit vanzelfsprekend was.
Daarom wil ik graag deze klacht indienen, voor het feit dat ik onvriendelijk behandeld ben door een dame met blond haar die werkte tussen 14:00 en 15:00 in het Holland Casino in Scheveningen op maandag 4 april.

Graag zou ik in het vervolg mijn koffertje in de garderobe willen plaatsen, zonder problemen, zoals voorheen altijd het geval was. Desnoods wil ik heb er zelf wel neer zetten en weer weghalen, als het eventuele argument wordt gebruikt dat een koffer te zwaar is. Het gaat in dit geval om een klein handbagage koffertje en niet om een gigantische bagage koffer.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 02 mei 2016 om 12:43 geantwoord

Gast heeft schriftelijk antwoord ontvangen op haar klacht over de medewerker in onze garderobe waarbij de gast is uitgenodigd, indien zij hier behoefte aan heeft, om over haar klacht in een persoonlijk gesprek van gedachten te wisselen. Zij heeft hiervoor de gegevens gekregen om dit aan te geven en hierop in te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Maghijne